Tuesday, December 21, 2010

SESI SOAL JAWAB


Persoalan berkenaan “kenapa duk diam je leh dpt duit?? Cmne company leh bayar income”??

Jawapan utk mereka :

jgn la pelik, ni mesti tak pernah wat bisnes pasif ni
Memang company boleh beri pulangan yg lebih tinggi dari modal sebab company guna konsep ROI, iaitu return of investment...
Saya beri contoh kepada anda :  kenapa kita simpan duit kat ASB, simpan je tak wat pape, pastu dlm setahun dpt dividen 7%~10%...??? see, kita dpt keuntungan tahunan tanpa berbuat apa2....

Haaa... sebab, ASB ni dpt untung kalo kita simpan duit dengan dia sebab dia leh guna duit kita untuk wat rolling , investment , outside business, or ape2 yg boleh beri profit kepada ASB... so, bila ASB untung, kita sebagai penyimpan duit dalam ASB (pemodal/pembeli lot) berhak utk sama sekali dpt keuntungan bersama...

so,  konsep dia samala dgn bisness pasif yg ada di Malaysia ni sekarang ni seperti Fastrack, Absmartrade, 2kali.com, dan lain2.....kita berikan modal kepada company utk run bisness dia, dan sampai waktu yg dijanjikan, kita dpt return yg lebih tinggi....

saya bukan nk samakan ASB dgn bisnes2 pasif ni, Cuma, saya nk bagitahu konsep cara dia buat untung shj... harap saudara faham.... Info yang diterima juga menyatakan syarikat ada trade dalam FOREX untuk mencari profit.

Jika saya membuat pendaftaran & pembayaran hari ini, bilakah saya akan aktif? 

Akaun anda akan aktif dalam tempoh 24 jam. Biasanya. jika anda bayar pada waktu tghari or petang, malam sudah aktif.

Bilakah Bonus Pasif saya akan mula bermula sekiranya saya join aktif ini?

Bonus Pasif anda akan bermula 3 hari selepas akaun anda saya aktifkan. contoh join pada 10 hb, jadi bonus pasif akan bermula pada 13 hb.

Adakah bonus2 tersebut dibayar dalam cash setiap hari?


Tidak. Bonus2 yang anda terima dibayar ke dalam e-wallet (sistem point) terlebih dahulu. Tunggu sehingga hari ahad, jika point anda sudah lebih dari 110 ewallet, maka syarikat akan membuat pembayaran terus ke dalam akaun bank anda.

Selepas cukup 30 hari pembayaran, adakah Bonus Pasif saya akan berhenti? Apa perlu buat ?

Ya. Pembayaran bonus pasif adalah sebanyak 30 hari sahaja. contoh nya anda join pakej RM 120, setelah dpt RM12 sehari sehingga ckup RM 360 (300%), anda tidak dpt lagi bonus pasif ini (tetapi bonus penajaan dan pairing masih dapat). Jadi, jika anda inginkan lagi bonus pasif ini, anda boleh membuka lot baru dibawah anda. Income pasif jalan, dapat bonus tajaan atas lot baru itu, dan jugak bonus pairing. untung!


Summary info: http://www.fastrack-inc.com/mrazif


p/s : Sekiranya anda klik link di atas tetapi tiada apa yang berlaku bermaksud sistem sekarang tengah update untuk mengemaskini kemasukan bonus bagi setiap trader. anda boleh klik di atas ini selepas 3@4 jam..jadi jangan lupa layari blog ini setiap masa :-)\


<<Kembali ke muka hadapan 

No comments:

Post a Comment